Krakov je starobylé polské město - předpověď počasí v destinaci
15.9.2024 - Neděle
20:00
|
17,5°C
|
Vítr: 1.16m/s | |
Tlak: 1012hPa | |
Vlhkost: 61% | |
Oblačnost: 53% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23:00
|
15,7°C
|
Vítr: 1.18m/s | |
Tlak: 1013hPa | |
Vlhkost: 72% | |
Oblačnost: 80% | |
Srážky [3h]: 0,46 mm |
16.9.2024 - Pondělí
02:00
|
13,5°C
|
Vítr: 1.1m/s | |
Tlak: 1012hPa | |
Vlhkost: 95% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: 1,30 mm |
05:00
|
13,8°C
|
Vítr: 1.03m/s | |
Tlak: 1011hPa | |
Vlhkost: 97% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: 0,72 mm |
08:00
|
14,4°C
|
Vítr: 3.65m/s | |
Tlak: 1011hPa | |
Vlhkost: 98% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: 3,99 mm |
11:00
|
15,1°C
|
Vítr: 4.33m/s | |
Tlak: 1011hPa | |
Vlhkost: 92% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: 2,79 mm |
14:00
|
15,2°C
|
Vítr: 8.89m/s | |
Tlak: 1012hPa | |
Vlhkost: 87% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: 0,68 mm |
17:00
|
14,7°C
|
Vítr: 7.41m/s | |
Tlak: 1013hPa | |
Vlhkost: 86% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: 0,14 mm |
20:00
|
13,9°C
|
Vítr: 5.8m/s | |
Tlak: 1016hPa | |
Vlhkost: 87% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23:00
|
13,3°C
|
Vítr: 3.29m/s | |
Tlak: 1017hPa | |
Vlhkost: 90% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
17.9.2024 - Úterý
02:00
|
11,9°C
|
Vítr: 2.46m/s | |
Tlak: 1018hPa | |
Vlhkost: 93% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
05:00
|
11,1°C
|
Vítr: 2.22m/s | |
Tlak: 1019hPa | |
Vlhkost: 93% | |
Oblačnost: 78% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
08:00
|
12,9°C
|
Vítr: 2.33m/s | |
Tlak: 1021hPa | |
Vlhkost: 88% | |
Oblačnost: 81% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
11:00
|
18,2°C
|
Vítr: 4.3m/s | |
Tlak: 1022hPa | |
Vlhkost: 66% | |
Oblačnost: 98% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
14:00
|
21,0°C
|
Vítr: 4.65m/s | |
Tlak: 1022hPa | |
Vlhkost: 52% | |
Oblačnost: 99% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
17:00
|
20,7°C
|
Vítr: 3.26m/s | |
Tlak: 1022hPa | |
Vlhkost: 57% | |
Oblačnost: 100% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
20:00
|
16,5°C
|
Vítr: 2.21m/s | |
Tlak: 1023hPa | |
Vlhkost: 67% | |
Oblačnost: 99% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
23:00
|
14,1°C
|
Vítr: 2.25m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 75% | |
Oblačnost: 89% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
18.9.2024 - Středa
02:00
|
13,5°C
|
Vítr: 1.2m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 75% | |
Oblačnost: 57% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
05:00
|
12,8°C
|
Vítr: 1.58m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 76% | |
Oblačnost: 55% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
08:00
|
14,1°C
|
Vítr: 1.8m/s | |
Tlak: 1025hPa | |
Vlhkost: 71% | |
Oblačnost: 31% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
11:00
|
19,7°C
|
Vítr: 3.83m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 53% | |
Oblačnost: 6% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
14:00
|
23,1°C
|
Vítr: 4.57m/s | |
Tlak: 1023hPa | |
Vlhkost: 43% | |
Oblačnost: 7% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
17:00
|
22,7°C
|
Vítr: 2.43m/s | |
Tlak: 1022hPa | |
Vlhkost: 50% | |
Oblačnost: 8% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
20:00
|
16,0°C
|
Vítr: 3.45m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 78% | |
Oblačnost: 19% | |
Srážky [3h]: 1,30 mm |
23:00
|
14,5°C
|
Vítr: 0.36m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 76% | |
Oblačnost: 88% | |
Srážky [3h]: 1,31 mm |
19.9.2024 - Čtvrtek
02:00
|
13,0°C
|
Vítr: 1.75m/s | |
Tlak: 1023hPa | |
Vlhkost: 84% | |
Oblačnost: 94% | |
Srážky [3h]: 0,27 mm |
05:00
|
11,4°C
|
Vítr: 2.45m/s | |
Tlak: 1023hPa | |
Vlhkost: 87% | |
Oblačnost: 49% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
08:00
|
12,3°C
|
Vítr: 3.23m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 85% | |
Oblačnost: 26% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
11:00
|
16,5°C
|
Vítr: 6.53m/s | |
Tlak: 1024hPa | |
Vlhkost: 70% | |
Oblačnost: 7% | |
Srážky [3h]: beze srážek |
Krakov leží v jižním Polsku jen kousek od českých hranic. Když jsem tam poprvé vyjela, ani jsem netušila, že je to město, které mě opravdu a upřímně nadchne a budu se tam ráda vracet. A tím, že je v Polsku o něco levněji než u nás v Čechách, s nákupy jsem neváhala. Doprava do Krakova Do Krakova jezdí z Prahy a Brna Flixbus, popř. můžete využít Leo Express vlak z Prahy a poté přestup na jejich autobus v Bohumíně. Jednou denně sem jezdí i přímý vlak od Českých drah, ale v nevhodný čas. Ceny za...
Číst celý článek